Inte så noga

Det kanske verkar som om jag är skitpetig med allt jag stoppar i mig. Vilket jag också är, fast ändå inte. Det viktigaste är att jag får i mig allt jag behöver, men om jag ni råkar få i mig lite annat på köpet, är det inte hela världen. Sanningen är att jag får i mig ganska stora mängder sötningsmedel, konstgjorda ämnen, och glutamat hit och dit. Jag bryr mig inte så mycket om
Sånt faltiskt, helt ärligt. Jag festar gärna runt på cola light dagligen när jag har lust för det, vilket jag typ har varje dag. Så länge man har sin egen balans. Berätta gärna om eran balans! Är svinnyfiken

Checka in skorna som jag beställde! Fan vilka sjuka pjucks asså. Behöver inte någon pojkvän, dessa tillfredsställer mig så det räcker och blir över.Ignorera dock gärna att jag visar upp rumpan i bakgrunden, hahha! Jag är alltid rolig när jag inte försöker. Satan också

Amen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0