Ax, vodka, champagne

Här får ni ett axplock av vad som försigått i mitt liv, förutom att äta.

Jag har bland annat varit med på plusawards fashioshow. Jag blev stylade av 6 stycken helt fantastiskt duktiga stylister. Alla hade verkligen sin grej som de var svinduktiga på. Jag befann mig verkligen i mitt bästa skick utseendemässigt den dagen och kvällen. Jag gick tillsammans med herrn på bilden. Snygg och go ung man. Förnämnt ja!

image description

Kände mig jävligt snygg med allt smink i fejjat måste jag säga. Lovar att jag tog 30 bilder på mig själv för att kunna fatta att det var JAG. Jag ser verkligen, verkligen aldrig ut sådär. Synd fasen.

pussade min spegelbild. Hejhej bloggen!

Jag är jätteosäker på varför jag har min hand där. Antar att jag försöker se lite sårbar ut, eller något. Jag vet vekrligne inte varför.

Posen jag körde längst fram på catwalken innan jag vände.

 

En jätteskön stund i söndags bara. jAJJEEMÄÄÄN

SOFIA FYLLDE 18!!!! Vi möshade som bara 2:4 kan

Vackra Kajsa på Sofias 18-ärsdag.

Gick även till affären i min t-shirt som hade krympt sjukt mycket. Den sitter mycket snyggare nu, haha! Oväntat.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Detta var bara en del av min frukost. Skrev "min frukost blev bl.a " men inte svårt att missa det. För mig räcker inte bara en smoothie som frukost. I så fall till för frukost typ om man ska träna på morgonen. Då är en smoothie perfekt att fylla magen med innan sedan efter träningen så äter man vanlig frukost :)!

2012-06-05 @ 00:51:30
URL: http://Ibland.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0