Schyssta brön

Här har ni massor käk som jag styrt med de senaste dagarna. Första bilden är till en början från McDonalds, sallad och grillad kyckling. Jag kompletterade med skinka, sparris, broccoli som inte syns, hehe. Sen vare någon random frukost. Och sedan ett lyckat bröd för en gångs skull!! Det blev seriöst så sjukt bra. Gjorde om receptet lite och använde goji istället för russin, Graham istället för vete, och valnötsolja istället för rapsolja. Ångrar lite att jag inte tog vetemjöl, för det hade blivit fluffigare, i know that. Men jg har utvecklat en fjantig fobi/misstycke till vetemjöl. Visst, man behöver inte ösa. Men om jag har 2-3 dl i hela limpan är de inte så farligt om det nu blir godare av det. Next time: våga värdesätta smak framför 100%nyttighet. Annars är de klart man kan testa att variera mjölksorter och andra ingredienser bara på kul. På fjärde bilden ser ni kikärtsbiffar jag gjorde idag faktist! Ser sjukt äckligt ut, men dom vart inte alls dumma!! Färska kryddor ger en helt annan upplevelse i maträtter. Jag använde av färsk persilja i dessa. Fula men goa rå ba. Och sen sista bilden är ba på kvällmålet va. A va.

Köpte renée voltaires mandelsmör i helgen. En liten recension på den imorgon kanske skulle vara passande ja.

P.s låtsas inte om som att jag är förbannad för att Sverige förlora igår

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan jag vääääl ;) fixar det under kvällen! Har du instagram kan du följa mig där, där lägger jag upp bilder på en hel del av maten jag äter! Liibys heter jag där om det skulle va så (jag kan ju inte lägga upp bilder via mongo blogg.se appen..)

2012-06-13 @ 20:57:31
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0