Sjuka smultronstunder, ormar och mascara

Arg? Jovars. Hela mitt inlägg försvann precis. Hade skrivit svinlångt till er ju. 

Kolla! Första smultrona för i år, i alla fall för mig! Gick runt omkring myrgården igårkväll. Längs vägen såg jag dessa. Det var ett rätt sjukt moment faktiskt. Solen strålade jätte"hårt" på just de där två smultrona. Runt omkring var det skugga. Skulle inte förvåna mig om den där ormen från bibeln skulle kommit slingrandes medan stunden ändå höll på att fucka hela situationen. På tala om den där ormen från bibeln. Jag såg en målning som skulle föreställa den bland annat för inte så länge sedan. Ormen hade dock på bilden ett människoansikte, ben och små armar. Den där bilden har satt sig på min näthinna stenhårt. Jag ser den framför mig typ hela tiden, i typ 2 veckor. Detta börjar bli läskigt som tusan. ORMJÄVEL! Sjukt goda var smultron i alla fall, helt perfekta, precis som om dom hade väntat på mig. Antar att det är det som är grejen med förbjuden frukt. 

Tjaaa, och sen det där lilla kittet där nere. Skulle bara säga att det där är en bra mascarara rå va. 320 riksdaler går den på, vilket är ett litet överpris. Just nu fanns det dock ett litet paket man kunde köpa för samma pris som mascaran, 320, innehållande en kajal/ögonpenna/whatever som jag ändå hade tänkt köpa. Halleluhja! Paketet innehöll även ett läppstift som vilket emo som helst skulle gilla. Aja, mascaran. Den är i alla fall väldigt bra. Resultatet blir ganska likt många andra mascaror, men denna håller genom förmiddagarnas somniga föreläsningar, lunch-stressen, eftermiddags-bråken, och kvällens svettiga pass. No refill is needed. Baparamericano. 

Btw, jag vet att jag lovade att göra en liten recension på mandelsmöret. Men jag kan ju inte ladda upp bilder från mobilen, så jag ska försöka lösa det snarast. Tänkte även börja ta lite mer kort med min fina systemkamera. Blir ju en aning snyggare om man säger, heh. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0