Dåligt sovande

Såhår poserar jag när jag sover! Är mest förundrad över hur framträdande min vänster armmuskel lyckades bli. #svinglad. Sover alltid dåligt. Vaknar minst 5 gånger varje natt. Nu gick jag upp, tog ett glas cola light och nåra körsbärstomater och tyckte synd om mig själv. Vet icke vad jag gör för fel! Tycker jag försöker sjukt mycket, och vänder i princip ut och in på mig själv för att uppnå så god hälsa som möjligt. Jag får bara oprovocerad sömnbrist och slitningar och skador. Skitsynd om mig! Natti
P.S jag ska läsa jättehemska artiklar om barnen i Afrika nu, eftersom jag bevisligen efter detta inlägg saknar såväl självinsikt som verklighetsuppfattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0