Kebab fast mer åt maräng men ingen gaffel

image description

Detta är vad mitt föbrila tänkande kunde åstadkomma, med viss hjälp av kylskåpets utbud och mina händer. Och nej, jag åt inte detta med gaffel. Det var totalt omöjligt. Detta äter man typ som kebab. Alla fattar?

Äggvita, vispa tills du får kramp
Valnötsmjöl, mixa valnötter till ett pulver i princip
Sukrin (tror jag det heter) asmycket tog jag. Vägrar säga hur mycket, smaka av själv
Och en liten slev kvarg bara för att jag vet inte varför. Av vana antar jag.

150 grader varmluft
Har ingen aning om hur lång tid det tog. Typ 20-30 minuter. Hellre för länge så de får en snygg bränna. Eftersom de innehåller ägg blir det sjukt snuskig smak om dom inte riktigt klara. Vissa saker kan ju bli asgott, eller till och med godare om de inte är klara. Typ kladdkaka, pepparkaka, osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0