Livet i en burk (Ful lunch)

Ja! Som rubriken säger, en ful-lunch! Hade crabfish i salladen idag, vilket bara innehåller skit (potatisstärkelse, aromämnen, färgämnen, stabiliseringsämne, fiskrester, ja ni fattar. Ingen krabba i vilket fall). Trotts det, är det gott. Fattar inte det egentligen. Brukar vara schysst mot kroppen och inte stoppa i den såna grejer, men så små mängder har jag svårt att tro att någon skada är skedd. Genom att vara snäll mot min kropp, visar jag hur mycket jag älskar att leva.

Brödet är köpt från restaurang "4 Årstider" som ligger vid SMHI i Norrköping. Ingen aning om vad dessa innehöll, men det var fantastiskt gott! Ett av dom godaste bröden jag ätit. På brödet hade jag (trumvirvel) smööööör! Det var flera månader jag åt smör på mackan, hade glömt att det var gott! Jag har alltid kvarg annars. Enkelheten i sin fullständiga perfektion. Macka och smör liksom. Jag återkommer om vad det var för bröd! Vill verkligen dela med mig av detta.
Vid sidan av salladen ser ni kvarg, svartpeppar, torkad chili och en skvätt citron som ska föreställa någon slags dressing.
Okej, inte så ful lunch egentlgen. Det var gott. Gott i munnen ni vet.

Amen!


Kommentarer
Postat av: sigrid

vilken jättefin blogg!!!!!

2012-05-17 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0