Perdonami

För dålig update. Förklarade ju detta i förra inlägget. Men whatever, det är min blogg ju. Jag bestämmer.
image description
Mellanmål mina kära vänner. Porr i mellanmålsform.
  • Aprikoser som förövrigt var mycket spänstiga (tack Hemköp för er fina frukt&grönt avdelning!) Willys, ni suger typ alltid på det.
  • Fryst banan som ni kanske känner igen, någon av er kanske testat banan innan?
  • Skål med melbournas(tror den heter så?) kvarg, den där från lidl ni vet? Gillar inte Arlas kesella, den smakar gammal och sur. Vet att kvarg ska vara lite syrlig, men kesella är sur på fel sätt. Kvargen blandades med naturell lättyoughurt, lite stevia, kokosflingor, valnötskärnor, och nåra pumpakärnor bara för att få in lite variation i själva nötandet (hehe).
Jag vet att jag sa att valnötterna var slut, men jag upptäckte typ 6-7 dl som fanns kvar. Snaaaart blir det andra nötter. Men valnöt, I really love you truly madly deeply. Inget kan ändra på det, men omväxling förnöjer as we speak bland all theese nötande. Baparamericano
image description

Hittade dessa sjuka tomaterna på Hemköp. Jag gillar dig Hemköp, du är bäst tillsammans med Ica efter Citygross. Fast Ica är ju billigare, men Hemköp.. Du känns på något sätt mer kvalitativ. Tillbaka till tomatsnacket. Den stora, skrynkliga tomaten var nice, annorlunda fruktkött som var lite tjockare. Mindre tomatig smak dock. Men, I like you ändå. De små tomaterna som ser ut som rödsvullna bröst var as söta i smaken, dock lite mjuka (omogna?). Jag gillar hårda tomater. Dom andra tomaterna, dvs. de gröna, gula och runda röda smakade som helst vanliga importtomater. Gott, fast inte sådär vulgärt gott ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0