Vad jag har för mig?

Well. Försöker ta hand om mig och kroppen. Min tredje vilodag i rad. MYROR. I. BRALLAN. Men, jag känner också hur jag blivit mycket, mycket starkare i kroppen. Imorgon är jag redo för ett magpass, kompletterat av cxworx och sh'bam! På bilderna nedan kan ni se vad jag har för mig ikväll. Ska vaxa benen. Det är inte så skönt så jag drar ut på det en liten stund. Fan mina ben kan inte se ut såhär. Jag ser ut som en apa. Kvinnlig som vanligt! Btw, kolla bild nr 3. vilken cirkusartist jag är. Kan balansera vaxet på pannan samtidigt som jag slickar mig på hakan. Jag skulle kunna vara cirkusapa! Någon cirkus som vill ha mig? På tal om cirkus, kommer det inte en cirkus till Norrköping snart? Kanske ska gå dit och visa vad jag kan. Älskar hur jag spårar ur allt mer vad jag skriver. Hade bara tänkt skriva högst 3 meningar i detta inlägg. Weeeeell, goodbye.
Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0