Zumba maraton

Var igår på ett sjukt roligt zumba konvent som sponsrades av självfallet Zumba själv, stadium, ica. Det hela hölls av medley och deras 4 sjukt duktiga instruktörer! Även tre fruktansvärt duktiga ich inspirerande instruktörer kom från Stockholm och fick i alla fall mig att förstå att svettas, det gör man från varje jävla punkt på kroppen. Jag var tvungen att byta om efter ca 1,5 timme då svetten gjorde kläderna tunga, härlig känsla att åstadkomma något sånt!

När konventet var slut kom zumbakillarna från Stockholm ned från scenen för att fotas och prata med folket. Och jag, självfallet som vill fota och minnas allt hela jävla tiden ville ta ett kort (fick då en flashback från en darinkonsert jg var på som 11-åring). Då utbrister en av dom "VI LYFTER HENNE". Svisch! Där var jag. Har aldrig känt mig så lätt i hela mitt liv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0