En kille och mina lår

Pappa äter alltid sushi. Jag drömde om en kille här om natten jag dejtade förr, som jag var förskräckligt kär i. Han var något av det snyggaste jag någonsin sett i verkligheten, vilket jag fortfarande tycker. I drömmen var jag och han på sushi-stället där pappa alltid äter. Den japanska sushikocken med det krampaktiga leendet tillagade han jag dejtade. Min kille blev sushi. Synd, för jag var ju så sugen på kyckling. Jag tror det betyder att vi inte passar, och att vi inte borde vara tillsammans. Han har blivit rått tillagad, vilket beskriver hans förhållningssätt till mig. Hoppas han trivs med sin nya tjej, som har hälften så små lår som mig, och hälften så små tuttar som mig. Alltså hälften så lite kvinna som mig. (Säger man som mig, eller som jag? Är alltid lika förvirrad) Mina stora lår möjliggör för mig att stå stadigt på jorden, vilket skiljer mig från många andra tjejer. Det var kanske det du såg, mina stora lår, som du aldrig någonsin skulle kunna styra över.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0