Gårdagelito

Var igår på ett träningskonvent i Linköping med flera helt gudomliga instruktörer. Det var grymt kul! Dansade 2 timmar tillsammans med Tobias Karlsson. Vilken man, vilken människa. Han verkar god. Sen dansade jag house med världens skönaste människa, Shipy, samt hans fru Dominique. Också helt bedårande människor, följt av både en och två andra fantastiska (slut på adjektiv nu) instruktörer; Oscar Jöback, och Cecilia Gustafsson. Oscar Jöback fick mig fullständigt att tappa koncentrationen på grund av hans teknik i allt han gjorde. Kan låta fjantigt och klyschigt, men det är på sanning. Ni skulle förstått om ni var där, och ni som var där förstår. Efter fyra timmars dansande samt en mycket annorlunda smakande lunch, var det också dags för afropower. Det var den bästa afroklassen jag varit på, sett på, någonsin. Efter söndagen är jag helt överväldigad och jag har mycket svårt att ta in allting. Önskade att allt istället var utspritt under flera dagar, så jag kunde tagit in allt på ett rättvist sätt. Som den bortskämda snorunge jag är önskar jag alltid att saker vore annorlunda, trotts att det redan är helt fantastiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0