3 stora män

Saaaru nåt?
 
Hur det gick på MMA:n? Kan vi inte prata om hur det gick på zumban istället? Zumban gick inte så bra, alls. Men kul som satan är det ju! MMA:n.. Jaaaaa, asså. Asssååååå. Jag vågade inte, ok? Jag bokade mig på zumba och MMA. Zumbade en timme. Dags för MMA. In kliver de tre största männen jag sett på gymmet. Någonsin. Nästa måndag. Då ni! Då ska jag vara mer förberedd (och ha druckit 8-9 celcius innan för att orka??). 
 
IMORGON ÄR DET BODYATTACK! Längtar så jag håller på att vända ögonen ett halvt varv innåt. VÄLKOMNA 17.15 TILL NORDIC CLUB NI SOM VILL UPPLEVA HÖJDEN AV TRÄNINGSGLÄDJE, ENDORFINER OCH BADA I SVETT/EFTERSVETT. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0