Fuldag

 
Har en sån fruktansvärd ful-dag idag. Såna kommer lite extra ibland. Sjukt tråkigt, men nu är den i alla fall över. Gick in på blondinbellas blogg, samt googlade bilder på Kim Kardashian för att desperat hitta någon som uppenbart är större än jag. Kändes bra 5 sekunder, tills jag kom på att folk älskar just Kim Kardashian för att hon är så jävla snygg, likaså Blondinbella, även om hon är beundransvärd på betydligt fler punkter. 
 
Så vare med det.
 
Jag höll BodyAttack i eftermiddags! Jag var trött, men det var ändå väldigt, väldigt roligt. Deltagarrekord och 300 ml celius fick mig att vakna till, och prestera det bästa jag kunde för idag. Hade två vilodagar sedan i tisdags som bestod av beeptest, styrketester, OCH Bodyattack. Jag var inte riktigt vad det är, men jag tycker mig prestera bättre när jag inte vilat dagen innan. Kroppen känns förberedd på något vis. Likaså om jag tränar för andra gången på en dag, presterar jag alltid bäst andra träningspasset. Eller om jag värmt upp rejält, typ 40 minuter,  innan ett träningspass, går träningspasset alltid mycket, mycket bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0