God morgon undersåtar

 
Startar dagen med en wejääl skål yoghurt och solrosfrön. Hann även trycka i mig både tre och fyra nävar nötter och två ägg. Hungrig och stressad. 
 
Bilden längst ovan kan ni se hur smart jag är. Har ju HistoriaC föreläsning nåra timmar nu på morgonen. Man måste vara smart då och tänka massor. Tänka massor. 
 
Äntligen tisdag. Älskhatar tisdag. Tisdag är så dundrande intensiv. Lektion non-stop 8-16.30, med en lunch på 3 nanosekunder. Sista lektionen, idrott & hälsa B, innehåller idag fystester. Ska verkligen bli skitspännande!! 30 minuter där efter följer BODYYYYATTAAAAACK :D. SOooooom jag längtar
 
Hann inte heller fixa håret idag. Försöker spela att det är meningen att mitt hår ska se ut såhär, då märker ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0