Spyfärdig längtandes efter zumba och MMA

(På väg att spy av utmattning. Fotoögonblick utan dess like!)
 
 
Så.jävla.mycket.plugg. 
Asså. Asså. Asså. Asså?
Ni vet när man är sådär stressad, så man inte ens kan förstå de mest enkla sakerna. 
Läste på en skylt när jag var på stadsarkivet tidigare idag. På skylten stod det "Var god att vänta". Jag tyckte det var så himla konstigt att det bara stod en klunga UTANFÖR rummet där man skulle vara, så jag gick förbi alla :-) Människor asså. Skyltar asså?
 
Har så fruktansvärt mycket skolarbete. Historia C, wazzap? Du är det tyngaste jag mött, jag svär. Jag ska skicka alla mina bröder och kusiner på dig om du fortsätter. Min bror är 3 år. Mina två kusiner är varav en mycket ståtlig dam på 8 år, den andre är en pojke på 16 jordsnurr, snäll som ett lammunge. DOM ska jag skicka på dig. Inte för att göra dig illa, utan för att lära dig att vara snäll. 
 
Ikväll ska jag träna. Värma upp med zumba, för att sedan testa MMA. Huuuuur kul!?! Hoppas det är asjobbigt. Har så mycket inom mig att ta ut ni vet. Sådär som tonårstjejer kan ha. Är ju en mycket typisk sådan som ni säkert märkt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0