Viljor

 Här kommer en lista på saker jag vill ha, eller kunna just nu!
 
1. Tryffel. Jag har värsta dunderreceptet på G med denna underbara klump.
 
2. En mixer från Clatronic. Detta är den bästa (enligt mig) på marknaden just nu, om man inte behöver en kraftfullare än 1000. Varför man nu skulle behöva det? Såvida man inte ska göra kullersten till sand, behövs det sällan mer än 500 i styrka, denna erbjuder dock 1000. Vad som är lite konstigt är att de kända märkena inom köksredskap tar ut ett enormt överpris för just deras namn. Det här märket på mixern nedan är okänt, och är därför inom den lägre prisklassen även om man jämför med de uppenbart sämre maskinerna. För 550 riksdaler är denna kraftfulla hjälpreda din, eller min. 
 
3. Blus från Odd Molly. Bara därför den är fin. 
 
 
4. Jag vill klara att göra denna yoga-övning. Så småningom. 
 
5. Dessa tights från från MXCD. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0