Älskade, fullspäckade söndag

Idag blir det en stadsrunda, ska förska hitta ett par nya träningsskor. Plugg så fingrarna glöder. Handla och träna! Börjar även få så ont i mina benhinnor igen så måste köpa nya träningsskor, även ett par andra sneakers med bra stötdämpning. Helst av allt skulle jag vilja ha ett par Nike Air Max 90-ish som vardagsskor istället för mina sketna ballerinaskor. Borde investera i ett par bra skor att gå i om dagarna, men det tar emot i lille flicke-studenplånboken. Dessutom när det är x antal andra grejer jag MÅSTE ha. Jag får ta det stegvis. Blir lite snurrig av alla måsten. Men jag tycker mitt liv är väldigt roligt just nu! Det är mycket spännande och kul som händer. Senare väntar spinning, och imorgon är mitt KRÄK-PASS som jag fått av Tobias, en av gymmets PT. Axlar, rygg och bröst ska bli total-mos. 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0