Fashionablefit

Jag hade SÅ höga förväntningar på den här kollektionen. I mitt huvud skulle den vara i stil med Stella McCartneys samarbete med Adidas som jag älskar så mycket. Men att jämföra Gina Tricot och Adidas är inte riktigt rättvist vid närmare eftertanke. Jag gillade i alla fall de hellånga, svarta träningstightsen med texten "WORK OUT" på framsidan av hela vänster benet. Kanske inte min stil i vanliga fall, men det är kul med något annat ibland. Jag var ju ändå på jakt efter ett par nya tights. Jag använde dom i går när jag instruerade i BodyAttack. De satt på plats hela passet och hade en godkänd dry-fit funktion. Aningens tjocka i materialet för min smak om de nu är ämnade för inomhusträning. Jag föredrar dessa i gymmet eller utomhus. Dessa blir perfekta på SuperSaturday jag ska på 21-22 september. 
 
Här kan ni hitta resten av kollektionen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0