Helgen

I helgen har jag haft svårt att äta. Men jag har försökt trigga matlusten genom att titta på fräscha matbilder av olika slag. Melker drack vin på kulturnatten, och i vanlig ordning har jag svårt att stå emot att smaka, men vägrar ett eget glas. Jag älskar rött vin. Bilden på listan är från hälsomässan, där det var en armhävningstävling. För varje armhävning det gjordes, skänktes 2 kr till en välgörande förening (minns ej vilken). Melker gjorde 50 på tårna, rakt upp och ned! Jag avstod för jag var så trött och sjuk. Jag hade klarat i normalt tillstånd 50, på knäna. ;)   
Det blev även en liten (betoning på liten) runda på stan. Jag har letat efter ett par byxor likt nedan, men alla är för tjocka! Jag skulle vilja ha ett par i ett sladdrigt tyg.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0