Inspiration

Dagen har gått så snabbt. Hunnit med mycket. Promenader och mys med Gibson. Plugga, ärenden, svara på mail, skicka nya mail, ringa samtal, styra och fixa. Och slutligen instruera i BodyAttack för att sedan försöka slappna av och äta framför idol. Så kul att Arantxa från Norrköping är med och kommit så långt. Hon har instruerat mamma i zumba några gånger. Jag vet ju vem hon är sedan innan, vilket gör det hela 1000 gånger mer spännande!!!!
 
Så fort jag ser något skoj på instagram tänker jag alltid "amen detta kommer jag ihåg". Men det gör jag ALDRIG. Jag minns bara att det var något som såg gott ut från instagram eller kanske facebook eller var det Masterchef? Hmmm.. Numera printscreenar jag allt skoj som jag vill testa, eller bara inte glömma av någon anledning. Allt från lite citat, träningsövningar, till matbilder. Dock är instagam citat någonting jag har svårt för då det ofta blir klichéartat och snarare larvigt än coolt med tanke på allt annat uppkommande på det kontot. Ni vet vad jag menar.
 
 




 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0