Kameltå

Jag lever i princip i träningskläder, i synnerhet träningstights. Något som många oroar sig över vid bärandet av tights är denna återkommande kameltån som gärna träder fram väldigt lätt. Många uttrycker en känsla av äcklighet vid kameltåns blotta närvaro. Efter jag instruerat i BodyAttack som innehåller ca 10000000 sqauts, tuck-jumps och lunges kan byxans gren sluta inte långt från livmodern i bland. Ni flicketöser vet vad jag menar. 
 
Jag funderar rätt mycket på oro och ångest som ni vet, allra främst deras urpsrung. Denna gång har jag tänkt mycket på oron kring denna kameltå. Jag har ingenting svar. Ju mer jag tänkte, ju fler frågor rasslade på. Jag lyckades i alla fall lugna mig själv och konstatera att:
  • Det är ingen hemlighet att jag har en snippa, slida, muff, puppa, vuvla (kolla http://www.slangopedia.se/ordlista/?ord=vagina för fler smeknamn).
  • Det är alltså ingen idé att försöka dölja den. 
  • Könsorganet är (på sätt och vis) som vilken annan kroppsdel som helst. Precis som jag ibland har tighta linnen över brösten, kan jag likväl ha tighta byxor över min självaste skapelse.
  • Det är så himla fel att bli äcklad av en kvinnas finaste kroppsdel. Även om en inte vill ha en s.k. cameltoe pga okomfortabla skäl, är det synd att skämmas.
Efter detta konstaterande kommer jag inte sluta använda varken byxor eller trosor. Men jag befriar mig, och kanske någon av er läsare (?) från denna återkommande oro. 
 
Nedan har ni både gamla goa' Brittan och Rihanna. Det ante mig att dom också hade en snippa var!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0