Komfortzoon - AU REVOIR

85 % av min tid då jag är påklädd har jag på mig träningskläder. Men ibland händer det ju faktiskt att jag klär upp mig, och verkligen fixar mig från topp till tå. Men vanan att alltid gå runt i mjuka, följsamma och funktionella kläder för en att dra sig för att dra på sig ett tight fodral. För mig har det ofta varit en never-ending-mission att hitta något att ha på sig på fest. Jag har två klänningar jag brukar köra varannan gång. Men nu har jag (och förmodligen hela min umgängeskrets) tröttnat på dessa klänningar, som för övrigt är 3 år gamla. 3 år!!!! Klänningarna har suttit väldigt olika på min kropp genom dessa 3 åren, men de har mot förmodan aldrig gjort mig besviken. 
MEN, igår på BikBok hittade jag en skön skapelse. Den satt skönt och fanns i färger jag gillade. Tight och känns väldigt lik materialet i ett par tjocka träningsthights. Materialet i klänningen gör att jag inte behöver kliva ur min komfortzoon fullt så långt som vid ett annat plagg. Jag tog ett hederligt provhyttskort på klänningen som ni kan se nedan. Jag upplevde klänningen aningens stor i storleken. För 399 riksdaler kan du få en snygg och klassisk klänning i tightstyg. Fanns även i grå. Men den färgen skulle för mig kännas som en helvild idé att klä på sig liksom, komfortzoon - AU REVOIR. 
På tala om fest så ska jag på mitt livs största fest i helgen!! SUPER SATURDAY!! Idag är det bara 5 dagar kvar. Det känns så sjukt. Jag har väntat över ett år på detta, eftersom jag missade förra året pga flera saker (som är helt oviktigt nu). Detta är en tillställning som är MITT i prick i min komfortzoon, även om tanken med eventet är att jag ska kliva ur den fullständigt och kaotiskt på ett träningsmässigt sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0