Listor

Det där med listor kan tolkas på många olika sätt. Det finns människor som blir irriterade och sura för att man gör en lista med "dåliga" och mindre bra saker, istället för att fokusera på det som är bra. Sedan finns det sådana som jag. Som både vill och måste lösa i längsta möjliga mån allt på den "dåliga" listan för att kunna fokusera och utveckla den bra listan. 
 
1. Jag är stressad för allting i livet just nu, har en liten oro inom mig som darrar för allting som sker i mitt lilla flickeliv. Skola, GRIT-utbildning, och jobb. Allt är väldigt roligt, men jag är så rädd för att det ska gå åt skogen. 
2. Jag har inga riktiga rutiner eftersom jag jobbar på timmar, och pluggar när helst jag behagar eftersom allt sker på distans. 
3. Jag svär alldeles för ofta. Det är fult, men effektfullt och gör språket mer nyanserat. De två sistnämnda är mycket bra och kul! Jag måste bara hitta ersättare till dessa fula rackare. 
 
1. Igår gjorde jag väldigt, väldigt många dips. 
2. Jag ser resultat på min träning väldigt snabbt just nu. 
3. Jag gör en lista! Som jag tänkt på så länge. Det är lättare att se saker och ting konkret med en lista, även om den kan se suddig ut för andra. 
4. Jag har nya träningsthights, som jag tänkt köpa så länge att alla mina andra är helt noppiga. 
5. Jag jobbade som en liten gris förra månaden = kan andas (och äta) denna månad också. 
6. Skolan är väldigt, sjukt, utvecklande. Alla uppgifter fokuserar på målsökande. Passar mig utmärkt var jag är just nu i livet. Det är skönt att på något sätt få detta gratis. Eller ja, pushen och motivationen är gratis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0