Senaste på instagram (baklänges)

 
1. Älskar allt som finns att köpa på bondens marknad utanför ICA spiralen. Jag älskar att det ens finns. Har förövrigt specialbeställt en jättesöt (smakmässigt) gurka, i form av papaya. Denna gurka är alltså allt annat än en gurka. 
2. Vaknade 03.40 en fredag natt. Alla var påväg till McDonalds på väg från krogen, med denna blick. 
3. Cocovatten i barcelona!! Min pojkvän och hans två vänner överraskade mig med en resa till självaste Barcelona. Där jag drack en ohälsosam mängd cocosvatten (och vin). 
4. Förmodligen världens snyggaste man på poolkanten, på poolkanten, i Barcelona. 
5. Här drack vi massor vin och åt massor mat på en superfin restaurang mitt i Barcelona. Minns ej vad den heter. jag kommer komma på namnet direkt när jag publicerat inlägget, bergis. 
 
1. Sista kvällen i Barcelona. Förtvivlade, förvirrade och sugna på glass.
2. Min man, med en vatten (enda semesterbilden då han inte har ett ölglas i handen).
3. På tåget till Stockholm. Jag vet ingenting om vad som komma skall. 
4. Körde 1-minuts intervaller som ett litet djur. Älskar detta just nu!
 
1. Min man, och min pojkvän i min mans knä!
2. Jag och min nyvakna pojkvän
3. Kyckling och cashew biffar med thaibasilika on their way
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fasen vad bra bilder du har här :) En liten fundering bara..

2. Min man, med en vatten (enda semesterbilden då han inte har ett ölglas i handen).

Om man förstorar upp den bilden så kan jag ge mig *** på att vattnet är gult.. och väldigt ölliknande. Tror inte det finns någon bild på din kille med ett vattenglas på den semestern :) :) :)

Svar: Haha, Daniel, du har så rätt!Anledningen till att jag skrev så var för att jag tycktes mig minnas att han drack vatten åtminstone en gång. Vilket var fel.
None None

2013-09-04 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0