SUPERSATURDAY

Med skyhöga förväntningar gick bilen från Norrköping 05.40. Mys och frukost i bilen på vägen till stoclholm. Klockan 9 la vi ribban med BODYATTACK 82, som är en rolig release. Hela annexet för smockfullt, varmt och laddat!! Så cool stämning. Efter passet var det snabba ryck vidare till Sh'bam filmningen. Utan extra energi. Åh DUMMA mig! Jag höll på att svimma efter 60 min bodyattack och ett halvt pass sh'bam. I vanliga fall hade jag orkat det utan problem. Men det är någonting skumt med min kropp just nu. Det går inte att pressa mig. OMÖJLIGT! Precis som jag skrev vid torsdagens spinning. Jag vet inte vad det är, och jag känner inte igen känslan. Under lördagen körde jag någon låt här och där utspritt på flera pass, men jag tittade mest. BodyJam lockade enormt. Jag slänger upp lite videos från helgen när jag kommer hem.
 





Kommentarer
Postat av: Olivia

vilken bra blogg och vilken bra tjej! :)

Svar: Amen åh tack!!
None None

2013-09-24 @ 09:55:42
URL: http://catos.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0