Though viking

Gud vad gärna jag hade velat vara där. Jag hade tänkt göra detta. Sedan prioriterade jag om. Jag ville att den här sommaren och hösten skulle bli ganska lugn och skön. Att gå med vetskapen om att snart göra någonting så väldigt olugnt och tufft skulle inte kunna bringa ro i min själ. Som jag sa till mig själv när jag beslutade mig för att inte springa "Du kommer ha tid att grisa hela livet." Jag är ju trotts allt född i grisens tecken enligt det kinesiska horoskopet. Kanske dags att börja leva upp till detta? Men, jävlar i min låda vad kul detta lopp hade varit. Nästa år ska det grisas!
 
Btw, undrar vad jag ska slänga i min äckliga shake i morgon? Jag kanske ska göra något gott... Bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0